2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ?
Jag stod upp för mig själv i en jävligt jobbig situation.

Vilka länder besökte du ?
Finland 

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011 ?
Egen lya, mera rasmus och mera tjejmys :D(något som jag aldrig riktigt saknat men fått något sug av på sista tiden)  

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas ?
23 nov, och usch jag är så dålig på siffror och namn och sånt ovesäntligt :D jag kommer att minnas massor av händelser.

Vad var din största framgång 2010 ?

teatern

Största misstaget ?
Do not fear misstakes - there are none!

Vad spenderade du mest pengar på ?

Mat. :(

Gjorde någonting dig riktigt glad ?
Ja, massor. mycket insikter, motbevisade fördomar, marieborg, fina vänner, rasmus, min familj 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010 ?

Tingsek - proud to be a part of these days. Thundersong med caveman blues, white room med cream å massa mera. allt med SOAD som återupptäcktes för ett halvår sen kanske.

Vad önskar du att du gjort mer ?
tänkt på mig själv. gett mer kärlek

Vad önskar du att du gjort mindre ?

bekymrat mig över saker som ändå löser sig själva

Blev du kär i år ?
ja det kan man nog säga. samt återfall av nykärlek varje gång jag ser rasmus :D

Bästa boken du läste i år ?

Chockdoktrinen, 11 minuter

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre ?
ja, men att ångra sånt är ju att ångra sina erfarenheter så jag skulle egentligen inte velat ha varit med om det heller. Ännu mer lugn och självkänsla än jag funnit det här året kanske. men det kanske är att vara girig :D haha

Hur skulle du beskriva din stil år 2010 ?
Det skulle jag inte.

vad vill du 2011 ?
Må bra, plugga teaterpedagog, ha egenlya, fortsätta utvecklas osv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0